poniedziałek, 11 listopada 2013

Ogłoszenia

Przede wszystkich Was przepraszam już kolejny raz, że nic się tu nie dzieje. Ja nie mam weny, a Felicis najwyraźniej czasu, bo jest praktycznie nieuchwytna.
Żeby szło nam szybciej, myślałam o dopuszczeniu zmieniania kolejności wykonywania zamówień. Dużo szybciej nam pójdzie wykonanie napisu czy buttonu niż całego szablonu albo czegoś o tematyce, na którą danego dnia mamy ochotę posiedzieć niż akurat nam niepasującym. Jak się na to zapatrujecie?

Mam problem z komentarzami na telefonie, więc nie odpisuję tak szybko jak zwykle.
Dziękuję za dodanie Warsztatu do Katalogu Grafików :)
Co do Internetowego Spisu, to ja poprzestanę na współpracy i będę zaglądała, bo to naprawdę ciekawy pomysł. Jak z Felkiem to nie wiem, ale podejrzewam, że podobnie. Za chwilkę dodam button.
Danieloretto, w porządku, już usuwam Cię z kolejki. Na przyszłość proszę Was, żebyście w takich wypadkach pisali pod nią.

3 komentarze:

  1. Jeżeli Wam tak wygodniej to czemu nie. W końcu nie można robić czegoś na siłę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Trochę narobiłam z tą rezygnacją przepraszam.Szczerze. No nic, co się stało to się nie odstanie. Mam nadzieję że nie jesteście przez to na mnie złe. Rozumiem że Felicis miała dużo na głowie dlatego zrezygnowałam, zawsze to o jedno zamówienie mniej ,prawda?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No cóż, wypadałoby, żebym to ja wypowiedziała się w tej sprawie ^^" Jeśli chodzi o twoją rezygnację, to oczywiście, że nie jesteśmy złe (wybacz Listku, że wypowiedziałam się teraz i w twoim imieniu)... I to właściwie ja powinnam przeprosić za ten brak profesjonalizmu ze swojej strony, jednak nie przewidziałam, że będę miała tyle zajęć z początkiem nowego roku szkolnego. Chciałam Cię przeprosić już wcześniej, zrobić to zaraz po tym jak zrezygnowałaś, ale chyba tak po ludzku wstydziłam się napisać do Ciebie... Mam nadzieję, że to rozumiesz. Także głowa do góry i życzę Ci powodzenia z twoim blogiem, bo troszkę go sobie przeglądałam i rzeczywiście jest dobry ^.^ Żebyś tylko miała czas na prowadzenie go ♥

      Usuń