niedziela, 25 sierpnia 2013

001. Szablon i kulka dla Miharu, czyli ich sześciu i niebieskie piłeczki

Dzień dobry kochani ludkowie. Cieszymy się, że tak ciepło nas przyjęliście ^_^ Mam nadzieję, że nasz skromny warsztacik przetrzyma jeszcze długo i że żadne z zer przed jedynką nie jest zbędne ;)
Niniejszym przedstawiam zamówienia Miharu. Niestety coś się pochrupało z akapitami (więc ich nie ma :/), ale mam nadzieję, że Ci się spodoba. W razie czego pisz :)


 

Edit: 
Błąd w nagłówku został poprawiony. Podziękujmy ładnie Anonimowi z bloga próbnego, który mi przypomniał, że "nieważne" piszemy łącznie. 
Zamówienie zostało pobrane, więc usuwam link, żeby nie kusił ;)

9 komentarzy:

  1. Bardzo dziękuję za szablon. Jest świetny! Tylko za Twoją zgodą oczywiście kilka poprawek dam o których już rozmawiałyśmy :3
    Jeszcze raz dziękuję, że poświęciłaś na mnie swój czas :*
    I kulka też bardzo fajna *o*
    Pozdrawiam, Miharu ;3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ma za co :* W porządku. Cieszę się, że różności Ci się spodobały i zapraszam jeszcze do nas. Życzę weny i niech Ci służą jak najdłużej :)

      Usuń
  2. Dzięki za odwiedzenie mojego bloga i za komenta ^ v ^ aha i bardzo fajna stronka

    OdpowiedzUsuń
  3. Ojej, Listeczku, nawet nie wiesz jak bardzo kocham te twoje kulki (i jak bardzo nie ogarniam, jak się je robi XD) ^^ A ta, którą wykonałaś dla Miharu jest wyjątkowo urocza~
    Podobnie zresztą jak szablon *-* Podoba mi się tło... Niby takie proste, a jednak mające swój urok ^.^ Nagłówek też jest świetny i ramki i w ogóle wszystko! Zresztą... Co ja się tak dziwię zawsze ^.- Przecież wszyscy już od dawna wiemy, że masz wspaniały styl robienia szablonów :3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tyle dużo imocji <3 Dzięki Felciu za miły komentarzyk. Cieszę się, że Ci się podobają ^_^ Teraz Twoja kolej, czekamy! ;)

      Usuń
  4. Szablon uroczy, podoba mi się jego wykonanie, jest prosty, a zarazem taki funkcjonalny. Każdy element jest tam, gdzie ma być, więc gratuluję sporej wyobraźni.

    Fakt, napis trzeba było poprawić. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cześć Kat :) dzięki za komentarz. Fajnie, że Ci się podoba szablonik. Ostatnio polubiłam takie właśnie proste szabloniki.
      Aż się dziwię, że nie zauważyłam :o

      Usuń
  5. Oh te kuleczki *_* Naprawdę, niesamowite ! Ja nawet nie ogarniam tworzenia szablonu, a co dopiero takiej kuleczki >.< Cudo GoldenLeaf ~

    OdpowiedzUsuń