czwartek, 29 sierpnia 2013

002. Nee-chan i Satori. Dużo kolorów na koniec wakacji.

Witajcie~ No cóż, w końcu wypadałoby, żebym i ja coś wstawiła. Swoją drogą... Dołączam się do wcześniejszych podziękowań Listeczka, w związku z bardzo ciepłym i miłym przyjęciem nas :3 Naprawdę, aż chce się pracować!
Na dzisiaj przygotowałam dla was dwa zamówienia. Zacznijmy od tego dla Nee-chan:









No więc, moja droga... Prosiłaś mnie o buttony i plan lekcji. Mam nadzieję, że spełniłam twoje oczekiwania, a dodatki Ci się spodobają ^^ W razie czego pisz, zawsze można wszystko poprawić, prawda? :3
A teraz przejdźmy do drugiego zamówienia:

Podgląd / Pobierz

Bardzo lubię robić różowe szablony... Teraz się tylko stresuję, czy zamówienie Ci się spodoba i czy nie przesłodziłam tego szablonu, bo mam do tego straszną tendencje...
I na koniec wstawiam pracę, która już raz pojawiła się na blogu. Mianowicie mam tu na myśli swój pierwszy plan lekcji. O ile dobrze pamiętam, ktoś prosił o zmianę języka w dniach tygodnia z angielskiego na hiszpański. Oczywiście nie było z tym problemu :3

13 komentarzy:

  1. Siemcia :) bardzo tu mamy dużo ładnych rzeczy. Buttony w Twoim wykonaniu są naprawdę ciekawe, niby drobiazg, a cieszy oko. Plan też fajny, pastelowa tęcza się zgrywa z obrazkami, a kółka w połączeniu ze skrzydełkami są świetne *.*
    A dalej mamy szablon. Jest naprawdę zgrabniutki. Ciężko zrobić szablon z sakurą tak, żeby różowym nie był. Nie lubię połączenia artów ze zdjęciami, ale u Ciebie to wcale nie razi. Mnie się podoba i mam nadzieję, że zamawiającemu też :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja osobiście uwielbiam robić takie drobiazgi jak chociażby właśnie buttony, czy plany lekcji ^.^ Troszkę zaryzykowałam z tymi skrzydełkami w połączeniu z kółeczkami... Sama do końca nie byłam do nich przekonana ^^ Podobnie zresztą, jak z połączenia artów i zdjęć w szablonie dla Satori (ogólnie z kilkoma rzeczami mierzyłam się pierwszy raz i sporo ryzykowałam, ale w końcu na tym polega nasza "praca" XD)
      W każdym bądź razie, dziękuję Ci Listeczku za miłe słówko odnośnie moich prac ^^ Teraz czuję się zmotywowana i mogę znów brać się za robotę~

      Usuń
  2. Dzięki wielkie za hiszpański plan! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Żaden problem ^^ Cieszę się, że nie pomyliłam nic w pisowni ^.- Bo niestety nie znam żadnego słówka po hiszpańsku i nie wiedziałam, czy dni tygodnia biorę z odpowiedniego źródła (dziękujmy bogu, za wszechwiedzący internet, który mówi we wszystkich językach XD)

      Usuń
    2. Nie, nie pomyliłaś, wszystko jest pięknie i zajebiście :D Dziękuję jeszcze raz!

      Usuń
  3. Kocham Cię! Aigooo! Buttony są świetne! Tak wspaniale dopasowałaś je do atmosfery bloga! Są różnorodne i, jestem pewna, że każdy jakiś sobie wybierze. Dobra robota! A plan... Omo... Umarłam... Chociaż nie, jeszcze żyję, ale ledwo co trzymam się na nogach. Jest idealny. Co prawda tło troszkę nie w moich kolorkach (nie toleruję różowego), ale jakoś przełknę ten szczegół :) Poza tym, wszystko w jak najlepszym porządku. Może wygląd tego planu zmieni moje nastawienie do szkoły? Nie żebym jej nie lubiła, ale po dłuższym czasie mnie męczy ^^ Już sobie wyobrażam dzień, kiedy z uśmiechem na ustach pakuje książki, które, swoją drogą, krzywią mi kręgosłup :) A wszystko dzięki Tobie :) Te skrzydełka idealnie podkreślają anielską naturę i wygląd Lay. Bardzo, bardzo, bardzo Ci dziękuje :* Nie zdziw się jak jeszcze zgłoszę się po następny ^^

    Pozdrawiam :*

    Nee-chan

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi słyszeć, że zamówienie Ci się podoba :3 Jeśli chodzi o buttony, to nic dziwnego, że są różnorodne ^^ To wszystko dzięki doskonałemu doborowi artów przez Ciebie~ Bardzo lubię zajmować się twoimi zamówieniami, bo przynajmniej już na wstępie mogę być spokojna, że dostanę garstkę ślicznych, dobrze dobranych obrazków, bądź zdjęć ^.^ Oczywiście, jeśli jeszcze kiedyś postanowisz złożyć zamówienie na jakiś dodatek ode mnie, będę pamiętać, by nie dodawać do pracy ani krzty różowego koloru ^.^

      Usuń
    2. Może i wybrałam różnorodne zdjęcia, ale uchwycić takie ciekawe szczegóły nie jest łatwo, więc się nie sprzeczaj, zgoda? Cieszy mnie, że moje zamówienia nie sprawiają Ci kłopotów :) Najważniejsza jest współpraca, prawda? Przecież, nawet najlepszy szabloniarz będzie miał problem ze stworzeniem szaty graficznej bądź innego "wyrobu" graficznego, jeśli zdjęcia nie będą się ze sobą zgrywać. Jeśli ja - zamawiający, spieprzę wszystko na starcie, Ty - wykonująca, będziesz miała niemały kłopot z dotarciem na metę. Poza tym, im większy wachlarz artów, tym więcej możliwości. To moim zadaniem jest umilić Ci pracę i, mam nadzieję, że podołałam :D Mogę Cię o coś prosić? Mogłabyś zmienić nazwy tygodnia, na po kolei? Wiem, że to brzmi bez sensu (chwalmy moją polszczyznę xd). Chodzi mi o to, żeby piątek był na końcu, a nie w środku. Będzie mi się mylić >.< Jeśli to nie duży kłopot, to proszę, przeciepnij (takie słowo w ogóle istnieje? O.O") go na koniec.
      I tak. Róż to dla mnie kolor tabu. Nie ma go w żadnej części mojego życia. Trauma z dzieciństwa. Wiesz, różowy pokój, pościel, spineczki do włosków, bluzeczki, buciki... Chyba się nie dziwisz, że nie toleruję tego koloru, prawda? Wiesz co jest zabawniejsze? O ironio, bardzo lubię kwiaty sakury.

      Weny i czasu, Kochana :*

      Usuń
  4. Łaał! :D dzięki wielkie! Odwaliłaś kawał dobrej roboty! Mój blog natychmiast nabrał charakteru. Ani trochę z niczym nie przesadziłaś. Wszystko idealnie wyważyłaś i jestem Ci za to bardzo wdzięczny ^^ Jeśli ktoś kiedyś będzie potrzebował pomocy z zakresu tego co tu świadczycie, to na pewno Was polecę ;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uff, nawet nie wiesz, jak wielki kamień spadł mi z serduszka ^^" Na początku abstrakcyjnym pojęciem wydawało mi się coś różowego i jednocześnie nie przesłodzonego, lecz z właśnie z klasą... Dużo czasu spędziłam więc na samym przemyśleniu tego, jak chcę zrobić ten szablon, a potem kiedy wpadłam na pomysł, już tylko zastanawiałam się, czy nie przedobrzyłam ^^"
      No nic to... W każdym bądź razie cieszę się, że szablon przypadł Ci do gustu :3

      Usuń
  5. Powiem tak prace są wspaniałe...xD Felicis po prostu odwaliłaś na te 2 zamówienia kawał dobrej roboty - jak się to u mnie mówi.
    Mam nadzieję że moje zamówienie, które mam u Cb będzie niesamowite a właśnie kiedy mogę się go spodziewać tak w przybliżeniu. Bo nie wiem kiedy mogę startować z 2 sezonem u siebie ;D

    Pozdrawiam i przesyłam buziaki ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za miłe słowa odnośnie moich prac, doprawdy one niezmiernie motywują mnie do dalszego działania i też nauki ^^ Obiecuję, że postaram się spełnić twoje oczekiwania co do zamówienia :3 Poza tym, wykonam je jak najszybciej się tylko da, jednak niestety ciężko jest mi nawet w przybliżeniu określić konkretną datę...

      Usuń
  6. Jejku! Jaki cudowny plan lekcji *_* A szablon także cudny *_* Naprawdę mi się podoba ! ^.^

    OdpowiedzUsuń